«Nokon må gå»-musikkbingo med Marie og Kjetil!
Velkommen til Musikkbingo med Marie og Kjetil i BT-teltet torsdag 11. juni fra kl. 15:30!
Under årets Bergenfest kan festivalpublikummet oppleve noe helt spesielt: BT har sitt eget telt midt i festivalområdet, hvor vi inviterer noen av årets mest spennende artister til scenen for åpne samtaler. Her får du et unikt innblikk i artistlivet – rett fra kilden. Hør om musikken, inspirasjonen, turnélivet og det som skjer bak kulissene, i samtaler ledet av BTs journalister. Intervjuene er åpne for publikum, så ta turen innom BT-teltet mellom konsertene og få med deg eksklusive møter med både etablerte stjerner og nye navn du bør følge med på. Kanskje får du også muligheten til å stille spørsmål eller sikre deg en selfie etter praten. Velkommen til BT-teltet på Bergenfest – der musikken møter menneskene bak!